اینفوگرافی+پیش بازی/گل محمدی جنگ روانی را آغاز کرد
اینفوگرافی+پیش بازی/گل محمدی جنگ روانی را آغاز کرد

جهت مشاهده در ابعاد واقعی کلیک کنید به گزارش اویاقلیق در شرایطی تیم های تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ از هفته دهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت حسین زرگر رو در روی هم قرار می گیرند که هر دو تیم لیگ را خوب شروع نکردند […]

Tractorsazi_F.C

جهت مشاهده در ابعاد واقعی کلیک کنید

به گزارش اویاقلیق در شرایطی تیم های تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ از هفته دهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت حسین زرگر رو در روی هم قرار می گیرند که هر دو تیم لیگ را خوب شروع نکردند اما با گذشت هفته ها توانستند خود را به بالای جدول نزدیک کنند .

ذوب آهن که هفته های نخست نتوانست آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند اما با چند پیروزی متوالی  گل محمدی توانست شرایط ذوب آهن را بهبود بخشد و حال با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی گذشته خود در رده چهارم جدول قرار گیرد. از آن سو شاگردان تونی چند هفته ای است که در نوار برد قرار دارند و با ۱۳ امتیاز و با احتسای بازی های امروز در رده ی هفتم جدول قرار دارند.

چنانچه از جدول مشخص است  ، برد هر کدام از دو تیم می تواند شرایطه مناسبی را ایجاد کند و حداقل یکی دو پله خود را بالا کشد .

البته با نگاه به پنج مسابقه قبلی دو تیم میتوان به شکست ناپذیری تراکتور مقابل ذوب آهن اذعان داشت .

از نکات مثبت ذوب آهن می توان به خط دفاعی مستحکم این تیم اشاره کرد که بهترین خط دفاعی لیگ را با خوردن تنها سه گل در اختیار دارند . البته نباید از عملکرد عالی رشید مظاهری دروازبان ذوب اهن گذشت . وی با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در ۶ بازی رکورددار کلین شیت محسوب می شود، مهار دو ضربه پنالتی نیز از آیتم های امتیازآور این دروازه بان است .

در این بازی تراکتور سازی یار دوازدهم خود را در اختیار دارد .جایی که هفته گذشته به دلیل محرومیت از این نعمت بی بهره بود اما این هفته می توانند با حمایت هایشان به شاگردان تونی روحیه مثبت بدهند البته ساعت و روز برگزاری مسابقه چندان به مذاق هوارداران خوش نیامده است.

از نکات قابل توجه این بازی می توان به قرار گرفتن سینا عشوری مقابل تیم سابقش اشاره کرد . سینا عشوری که سابقه حضور طولانی در ذوب آهن را دارد و حتی با آن تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و نیز همراه با این تیم قهرمان جام حذفی شده است .

هیچ یک از دو تیم برای این بازی محروم ندارند ولی  مهرداد قنبری از ذوب آهن به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیده است البته رسیدن سامان نریمان جهان برای این بازی در هاله ای از ابهام است .

شایان ذکر است که گل محمدی جنگ روانی قبل از بازی را شروع کرده است و از نبود زمین تمرین گلایه هایی نموده و از گرفتن نتیجه مساوی در این بازی ابراز رضایت کرده است !

حال باید منتظر نشست تا بینیم نتیجه این بازی حساس چه می شود !!!