شوی تبلیغاتی قاتل دریاچه ارومیه برای انتخابات مجلس
شوی تبلیغاتی قاتل دریاچه ارومیه برای انتخابات مجلس

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: با توجه به عملکرد خانم ابتکار در سازمان محیط زیست باید عنوان کرد که شوی تبلیغاتی وی بیشتر از فعالیت کاری خانم ابتکار است. وی با اشاره به تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان سازمان محیط زیست در […]

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: با توجه به عملکرد خانم ابتکار در سازمان محیط زیست باید عنوان کرد که شوی تبلیغاتی وی بیشتر از فعالیت کاری خانم ابتکار است.

وی با اشاره به تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان سازمان محیط زیست در مقابل این سازمان افزود: کارشناسان سازمان محیط زیست وقتی که می‌بیند رئیس سازمان برای عملکرد آنها ارزش قائل نمی‌شود و توجه وی بیشتر معطوف به فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی مجلس دهم است تا در شهرستان‌ها کاندیداهایی را معرفی کند و فتنه‌گران سال ۸۸ را به دور خود جمع می‌کند یقیناً این کارمندان به ستوه در می‌آیند و اعتراض خود را در قالب تجمع اعلام می‌کنند. خانم ابتکار و آقای رئیس جمهور و آقای جهانگیری باید به دردل‌های این کارکنان گوش دهند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ما خانم ابتکار را پس از وزیر نیرو قاتل دریاچه ارومیه می‌دانیم، اظهار داشت: از زمان ریاست خانم ابتکار در سازمان حفاظت از محیط زیست گردوغبار در استان‌های جنوبی کشور نه تنها کمتر نشده بلکه افزایش یافته است.

 جمعی از کارکنان سازمان محیط زیست امروز مقابل ساختمان این سازمان در اعتراض به عملکرد رئیس این سازمان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

منبع: فارس