نیوشا ضیغمی از مغز نارنجی می‌گوید
نیوشا ضیغمی از مغز نارنجی می‌گوید

نیوشا ضیغمی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: از دوشنبه هفته گذشته بازی‌ام در فیلم سینمایی «مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی آغاز شده و تا اوایل ماه آینده درگیر این پروژه خواهم بود. او افزود: فیلم فضای خاص و متفاوتی دارد و در دو فاز رئال و اسپشیال افکت فیلمبرداری می‌شود. در واقع این امر […]

نیوشا ضیغمی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: از دوشنبه هفته گذشته بازی‌ام در فیلم سینمایی «مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی آغاز شده و تا اوایل ماه آینده درگیر این پروژه خواهم بود.

او افزود: فیلم فضای خاص و متفاوتی دارد و در دو فاز رئال و اسپشیال افکت فیلمبرداری می‌شود. در واقع این امر تجربه جدیدی در سینمای ایران محسوب می‌شود و امیدوارم نتیجه آن در پایان رضایت بخش باشد.

ضیغمی درباره همبازیان خود در «مغز نارنجی» گفت: حسام نواب صفوی، جواد عزتی، کامران تفتی، مهران رجبی، مهدی اطیابی، محمد فرزانه دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند که تهیه کنندگی آن را علی عطشانی برعهده دارد».

این بازیگر درباره دیگر فعالیت‌های خود نیز گفت: همچنان به عنوان سفیر کودکان کار مشغول فعالیت هستم و بزودی شاهد اقدامات جدیدم در این زمینه خواهید بود. همچنین به تازگی یکی الی دو پیشنهاد سینمایی دیگر نیز دارم که مشغول بررسی آن‌ها هستم و بزودی با یکی از آن‌ها قرارداد خواهم بست.

ضیغمی در پایان گفت: فیلم‌های سینمایی «حیرانی»، «همه گناه کاریم»، «دریا و ماهی پرنده» و «آدم باش» را آماده اکران دارم. از این بین «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده در جشنواره‌های جهانی در حال نمایش است و چندی پیش نیز در جشنواره مسکو به نمایش درآمد.