حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۷ صبح امروز تکنسین‌های پایگاه سردرود به باغ معروف تبریز اعزام و خبر از به دنیا آمدن نوزاد دختر دادند. وی افزود: اپراتورهای اورژانس ۱۱۵ تبریز صبح امروز و در تماس اقوام خانم بارداری که خبر از احتمال زایمان خانم ۳۳ ساله‌ای را […]

۱۳۹۳۰۲۰۶۰۰۰۴۲۸_PhotoAحبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۷ صبح امروز تکنسین‌های پایگاه سردرود به باغ معروف تبریز اعزام و خبر از به دنیا آمدن نوزاد دختر دادند.

وی افزود: اپراتورهای اورژانس ۱۱۵ تبریز صبح امروز و در تماس اقوام خانم بارداری که خبر از احتمال زایمان خانم ۳۳ ساله‌ای را می‌داد، به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده اضافه کرد: با اعزام تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به محل خوشبختانه نوزاد دختر به دنیا آمده بود و اقدامات اولیه خارج کردن ترشحات دهان و بینی نوزاد، تر و خشک کردن، بریدن بند ناف و بعد از دفع جفت مادر و نوزاد در سلامتی کامل به بیمارستان طالقانی تبریز انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در مواردی که نوزاد در خارج از بیمارستان به دنیا می‌آید، گرم نگه داشتن نوزاد از اولویت‌های اصلی است.