“حبیب حسینقلی زاده”  در تشریح این تصادفات رانندگی اظهار کرد: ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته در جاده مرند- جلفا، حوالی پالایشگاه برخورد سه دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل حادثه کشاند. وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی از پایگاههای مرند یک و دو، زنوز و پیام پس از بررسی صحنه و انجام […]

“حبیب حسینقلی زاده”  در تشریح این تصادفات رانندگی اظهار کرد: ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته در جاده مرند- جلفا، حوالی پالایشگاه برخورد سه دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل حادثه کشاند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی از پایگاههای مرند یک و دو، زنوز و پیام پس از بررسی صحنه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ۹ مصدوم حادثه را به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال دادند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو و تویوتا در ساعت ۲۰ شب گذشته در جاده تبریز – آذرشهر، نرسیده به پلیس راه، ورودی روستای شیخ حسن، خبر داد و گفت: تکنسین‌های اعزامی از پایگاه ۲۱۶ اورژانس ۱۱۵ تبریز، بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، پنج مصدوم حادثه را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان، به‌منظور کاهش تعداد مصدومان و شدت مصدومیت، از رانندگان عبوری خواست، در حوادث ترافیکی جاده‌ها، بخصوص در شب به آلارم خودروهای امدادی و انتظامی توجه کنند و مسیر را برای حرکت این خودروها بازکنند.