افتتاح بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز
افتتاح بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز

داود بهرا از اتمام مراحل عمرانی و بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی طی روزهای آتی خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است. وی افزود: پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان یادگاری از سوی شهرداری منطقه یک تبریز و در راستای کمک به مداوای کودکان سرطانی و […]

داود بهرا از اتمام مراحل عمرانی و بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی طی روزهای آتی خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است.

وی افزود: پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان یادگاری از سوی شهرداری منطقه یک تبریز و در راستای کمک به مداوای کودکان سرطانی و بیماران خاص بوده و طبق تفاهم‌نامه بین شهرداری منطقه یک و دانشگاه علوم پزشکی به مرحله اجرایی درآمده است.

شهردار منطقه یک ادامه داد: در حال حاضر، مراحل اجرایی و عمرانی آن به پایان رسیده و بعد از نصب تجهیزات لازم، آماده بهره‌برداری است.

بهرا خاطرنشان کرد: به لحاظ همجواری استان آذربایجان‌شرقی با چندین کشور همسایه شمالی و اهمیت توریسم درمانی، همچنین نیاز تبریز به وجود یک مرکز تخصصی ویژه بیماران خاص، این پروژه می‌تواند به عنوان پروژه‌ای برای توسعه توریسم درمانی  و کمک به بیماران  و بخصوص کودکان دارای بیماری‌های خاص، تلقی شود.

شهردار منطقۀ یک  تبریز در ادامه به  پیشرفت چشمگیر این پروژه اشاره نموده و گفت: پروژه بیمارستان کودکان سرطانی در حال حاضر با  پیشرفت چشمگیری وارد فاز نهایی شده و امیدواریم با عنایت شهردار محترم کلانشهر تبریز و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، نصب تجهیزات لازم در این مجموعه به سرعت انجام گیرد و شاهد تسریع در بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

شایان  ذکر است بیمارستان تخصصی کودکان سرطانی، از سوی شهرداری منطقۀ یک کلانشهر تبریز در جوار بیمارستان کودکان و در زمینی به  مساحت ۵ هزار مترمربع با  تمام امکانات لازم، در ۴٫۵ طبقه با سازه بتنی اجرا شده و در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری است.