ک خبرگزاری غربی گزارش داد که رئیس‌جمهور ایران ۲۳ تا ۲۴ آبان در سفر به ایتالیا، ضمن دیدار با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور،‌ با رهبر کاتولیک‌های جهان هم ملاقات می‌کند و پس از آن به پاریس می‌رود. یک رسانه غربی به نقل از منابع دیپلماتیک از سفر ماه آینده رئیس‌جمهور ایران به ایتالیا، واتیکان […]

ک خبرگزاری غربی گزارش داد که رئیس‌جمهور ایران ۲۳ تا ۲۴ آبان در سفر به ایتالیا، ضمن دیدار با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور،‌ با رهبر کاتولیک‌های جهان هم ملاقات می‌کند و پس از آن به پاریس می‌رود.

یک رسانه غربی به نقل از منابع دیپلماتیک از سفر ماه آینده رئیس‌جمهور ایران به ایتالیا، واتیکان و فرانسه خبر داد.

بیست و سوم مهر بود که تلویزیون ایتالیا از سفر رئیس‌جمهور ایران به ایتالیا به دعوت رسمی همتای ایتالیایی وی و در تاریخ‌ ۱۴ و ۱۵ نوامبر (۲۳ و ۲۴ آبان)خبر داده بود. بر اساس این خبر حسن روحانی در این سفر با «سرجیو ماتارلا» رئیس‌جمهور و «ماتئو رنزی» نخست‌وزیر ایتالیا، دیدار خواهد کرد(جزئیات بیشتر).

امروز چهارشنبه رویترز هم به نقل از یک منبع دیپلماتیک از سفر ۲۳ و ۲۴ آبان رئیس‌جمهور ایران به ایتالیا خبر داده؛ به گزارش این رسانه در برنامه حسن روحانی علاوه بر دیدار با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ایتالیا، ملاقات با رهبر کاتولیکهای جهان هم وجود دارد.

این منبع که خبرگزاری رویترز اطلاعاتی درباره آن منتشر نکرده، همچنین از سفر ۱۶ تا ۱۸ نوامبر(۲۵ تا ۲۶) رئیس‌جمهور ایران به پاریس پایتخت فرانسه خبر داده است.

در صورت سفر حسن روحانی به ایتالیا، این اولین سفر اروپایی وی پس از پیروزی در انتخابات و تعیین شدن به عنوان رئیس‌جمهور ایران محسوب خواهد شد.

منبع: فارس