رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که اسطوره فوتبال آرژانتین حمایت خود از کاندیدای حزب حاکم این کشور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است. به نقل از «ته‌لام»، «دیه‌گو آرماندو مارادونا» کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین روز گذشته با ارسال پیامی ضمن قدردانی از خدمات «کریستینا فرناندز» رئیس‌جمهور فعلی این کشور، از «دنیل […]

رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که اسطوره فوتبال آرژانتین حمایت خود از کاندیدای حزب حاکم این کشور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.

به نقل از «ته‌لام»، «دیه‌گو آرماندو مارادونا» کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین روز گذشته با ارسال پیامی ضمن قدردانی از خدمات «کریستینا فرناندز» رئیس‌جمهور فعلی این کشور، از «دنیل سیولی» کاندیدای حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین حمایت کرد.

وی در این پیام همچنین حمایت خود از «کارلوس زانینی» کاندیدای حزب حاکم برای تصدی پست معاونت ریاست جمهوری در انتخابات این کشور را اعلام کرد.

«مارادونا» در ادامه این پیام نوشت که من نیز روز یکشنبه از شهر «دوبی» در امارات متحده عربی در کنار شما خواهم بود و به «سیولی» رأی خواهم داد زیرا می‌خواهم آماده‌ترین و جدی‌ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری روی کار بیاید و مسائل باقی مانده در کشور را حل کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین افزود: مسئله‌ای که برای من بسیار حائز اهمیت است آن است که دستاوردهای سال‌های اخیر در آرژانتین توسط رئیس‌جمهور بعدی حفظ شوند.

وی در پایان تأکید کرد که من در این انتخابات به کسی رأی خواهم داد که آینده‌نگر باشد و از منافع جمعی مردم آرژانتین دفاع کند؛ «سیولی» بسیار مسئولیت‌پذیر است و همواره در برابر نیازهای مردم آرژانتین تصویری قابل اعتماد از خود به نمایش گذاشته است.

منبع: فارس