درخشش بانوی هنرمند حوزه هنری استان اردبیل در قبرس
درخشش بانوی هنرمند حوزه هنری استان اردبیل در قبرس

ساناز خادم یحیوی کارتونیست حوزه هنری استان اردبیل جایزه ویژه و تندیس جشنواره بین‌المللی زیتون قبرس را به دست آورد. وی پیش از این دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی کشور رومانی را به دست آورده بود. چاپ اثر در جشنواره بین‌المللی زاگرب، راه یافته و منتخب نمایشگاه کاریکاتور کشور یمن، چاپ اثر در جشنواره بین‌المللی کشور […]

ساناز خادم یحیوی کارتونیست حوزه هنری استان اردبیل جایزه ویژه و تندیس جشنواره بین‌المللی زیتون قبرس را به دست آورد.

وی پیش از این دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی کشور رومانی را به دست آورده بود.

چاپ اثر در جشنواره بین‌المللی زاگرب، راه یافته و منتخب نمایشگاه کاریکاتور کشور یمن، چاپ اثر در جشنواره بین‌المللی کشور ترکیه بخش‌های دیگری از افتخارات این هنرمند اردبیلی است.

یحیوی با بیان اینکه رشته هنری کاریکاتور ظرفیت‌های بالایی برای بیان افکار، اندیشه و عقاید ایرانی اسلامی در سطح بین‌الملل دارد، اظهار کرد: یک اثر هنری در زمینه کاریکاتور بیان‌کننده افکار، اندیشه‌ها و دغدغه‌های خالق خود است.

وی گفت: یک هنرمند کارتونیست می‌تواند با صرف هزینه‌ای ناچیز به نقد سازنده جامعه خود بپردازد.

این هنرمند اردبیلی یادآور شد: رشته هنری کاریکاتور به نوعی تجارت فکر است چرا که می‌توان با بهره‌گیری از آن به بیان سریع و روشن حقیقت‌های نهفته در بطن جامعه پرداخت.

یحیوی گفت: با کاریکاتور می‌توان به مقابله با عقاید و افکار غلط و موهن شهروندان برخی کشورها پرداخت و دست به روشنگری زد و فرهنگ اصیل و تاثیرگذار ایرانی ـ اسلامی را بهتر در سطح بین‌الملل بیان کرد.