تراکتور در غیاب هوادارانش برنده شد/مجید لپ تاپ هک شد
تراکتور در غیاب هوادارانش برنده شد/مجید لپ تاپ هک شد

اویاقلیق: در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز موفق شد در خانه مقابل سایپا به برتری دو بر صفر رسید. ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی (۸۹ آیان رامسی)، حمزه یونس (۷۷ مهرداد بایرامی)، آگوستو سزار (۷۴ احمد عبداله‌زاده)، سعید […]

traktor-saypaاویاقلیق: در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز موفق شد در خانه مقابل سایپا به برتری دو بر صفر رسید.

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی (۸۹ آیان رامسی)، حمزه یونس (۷۷ مهرداد بایرامی)، آگوستو سزار (۷۴ احمد عبداله‌زاده)، سعید آقایی

سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، روزبه شاه‌علی‌دوست، جواد نکونام، علی زینالی (۶۹ علی شجاعی)، ابراهیم صادقی (۶۴ محمد علی‌نژاد)، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی، مهدی ترابی (۷۵ مجتبی رمضانی)، حامد شیری، شجاد مشکل‌پور، مسعود ابراهیم‌زاده

سرمربی: مجید جلالی

تیم داوری:

محمدرضا اکبریان، آرمان اسعدی، حسین رحیمی‌پور و هادی حاجی عباسی

اخطارها: آگوستو سزار، سروش رفیعی از تراکتور و مسعود ابراهیم‌زاده از سایپا

این بازی از ساعت ۱۶ در حالی در ورزشگاه یادگار امام(ره) آغاز شد که تراکتورسازی به علت تخلف هوادارانش در بازی با پرسپولیس، بدون تماشاگر به مصاف شاگردان مجید جلالی رفت.

نیمه اول این بازی، نمایشی سرد و کسل کننده از سوی دو تیم بود و در دقیقه ۲۶ مسابقه، سانتر سروش رفیعی در مقابل دروازه به حمزه یونس رسید و این بار این بازیکن توانست با بغل پای چپ، دروزاه سایپا را باز کند و نیمه اول با این گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۲ بازی، سانتر آگوستو سزار به داخل محوطه جریمه و اثرگذاری حمزه یونس روی توپ، باعث شد تا بختیار رحمانی در مقابل دروازه بتواند دروازه سایپا را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۶۸، علی زینالی در مقابل دروازه تراکتور صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن با واکنش اخباری مهار شد.

در ادامه بازی نیز، موقعیت های نصفه و نیمه بر روی دروازه ها ایجاد می شد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و این بازی با پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

حاشیه‌های بازی:

*اخباری و ایران‌پوریان، دو بازیکن تراکتورسازی پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی دسته گل بردند و با مربی سابق خود خوش و بش کردند.

*با شروع نیمه دوم بازی، نورافکن های ورزشگاه روشن شد و بازی در زیر نور ادامه یافت.

این سومین برد تراکتوری ها در لیگ پانزدهم بود و سرخ‌پوشان تبریزی با این برد، مجموع امتیازات خود را به عدد ۱۳ رساند