اویاقلیق: بختیار رحمانی هافبک تیم تراکتورسازی بعد از بازی در مقابل تیم سابقش فولاد خوزستان  و حرکتی که بعد از اعلام پنالتی به نفع تراکتورسازی انجام داد مورد انتقاد بسیاری از هواداران و رسانه ها قرار گرفت. این بازیکن کرمانشاهی در همه رده های تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است و به جرات می […]

cheاویاقلیق: بختیار رحمانی هافبک تیم تراکتورسازی بعد از بازی در مقابل تیم سابقش فولاد خوزستان  و حرکتی که بعد از اعلام پنالتی به نفع تراکتورسازی انجام داد مورد انتقاد بسیاری از هواداران و رسانه ها قرار گرفت. این بازیکن کرمانشاهی در همه رده های تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است و به جرات می تواند یکی از بهترین بازیکنان داخل زمین برای هر تیمی باشد. بختیار رحمانی که سه سال کاپیتان تیم فولاد خوزستان بوده است و توانسته است با این تیم لیگ برتر ایران را نیز فتح کند ،از طرفداران چه‌گوارا ( چگوارا) انقلابی اهل آمریکای لاتین نیز هست.

بختیار رحمانی اگر با حوادث اطراف خود اطراف خود کمی برخورد بهتری داشته باشد می تواند به جمع بهترین ها برگردد. البته تغییرات این چند روز اخیر نشان می دهد که خود او نیز چنین قصدی دارد و می خواهد به دور از حاشیه ها به کار و بازی خود مشغول باشد. او در این راستا تمامی پستهای صفحه اجتماعی خود  که با اظهار نظر بینندگان همراه بود را پاک کرده است تا بتواند به عنوان یک یار جدید در خدمت تیم باشد.

البته چنین حرکتی در بین بازیکنان  فوتبال کشورمان بی سابقه نبوده است. پیش از این فرشاد احمدزاده که سرباز تیم تراکتور بود ، موقع خروج از این تیم پستهای صفحه اجتماعی خود که مربوط به تراکتورسازی بود را پاک کرده بود.