سرهنگ پاسدار سهراب رحیم زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام پلیس راه مراغه – هشترود این تصادف ظهر روز گذشته روی داد و یک مرد ۳۴ ساله و کودک ۱٫۵ ساله اش جان خود را از دست داده و دو نفر نیز زخمی شدند. وی با بیان اینکه مجروحین […]

سرهنگ پاسدار سهراب رحیم زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام پلیس راه مراغه – هشترود این تصادف ظهر روز گذشته روی داد و یک مرد ۳۴ ساله و کودک ۱٫۵ ساله اش جان خود را از دست داده و دو نفر نیز زخمی شدند.
وی با بیان اینکه مجروحین بلافاصله به بیمارستان نزدیک محل حادثه انتقال یافتند اظهار کرد: این تصادف در سه راهی ملاقاسم در کیلومتر ۳۰ این راه اتفاق افتاده و هم اکنون کارشناس پلیس راه علت این سانحه را بررسی می کند.
رحیم زاده، از رانندگان خواست قوانین و مقررات رانندگی و سرعت های مشخص شده در این محور را رعایت کنند.
محور مراغه – هشترود به طول ۱۰۱ کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد و بیشتر ترددهای شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می شود.
این جاده از حادثه خیزترین راه های کشور است و طبق آمار پلیس راه ، در پنج سال گذشته حدود ۸۰۰ نفر در این مسیر کشته و زخمی شدند.
از پنج سال گذشته تاکنون یک هزار و ۶۲ خودرو در این محور دچار خسارت شده است.
شهرستان مراغه با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.