در مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور که پیش از ظهر امروز در سالن ۶ هزار نفری رضازاده با معرفی چهره‌های برتر در اوزان مختلف به انجام رسید تیم‌های شرکت کننده در دو روز رقابت توانستند حریفانشان را محک زده و رقابتی سخت و دشوار را به انجام برسانند. در پایان این مسابقات که طی دو روز […]

در مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور که پیش از ظهر امروز در سالن ۶ هزار نفری رضازاده با معرفی چهره‌های برتر در اوزان مختلف به انجام رسید تیم‌های شرکت کننده در دو روز رقابت توانستند حریفانشان را محک زده و رقابتی سخت و دشوار را به انجام برسانند.

در پایان این مسابقات که طی دو روز رقابت بیش از ۲۵۰ تکواندو کار کشور از ۳۰ استان به انجام رسید تیم مازندران با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم‌های البرز و کرمانشاه نیز دوم و سوم شدند.

در این رقابت‌ها که از ۳۰ استان کشور ۳۱ تیم حاضر شده بودند در رقابت‌های انفرادی نیز در وزن ۴۸- آرش تبریزی از البرز، ۵۵- کیلوگرم محمد حسین نادری از مازندران ، ۶۳- محمد رضا قشمی از زنجان، ۷۳- کیلوگرم مسعود لایق از چهارمحال بختیاری، و ۷۸+ کیلوگرم مسعود فرخی از تهران در جایگاه‌های اول قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رقابت‌های تکواندوی پسران قهرمانی نوجوانان کشور در حالی پایان یافت که قرار است از عصر امروز نیز رقابت‌های تکواندوی دختر کشور به میزبانی اردبیل آغاز شود.