بارش ۲۵ سانتی متر برف در گردنه الماس و ارتفاعات خلخال
بارش ۲۵ سانتی متر برف در گردنه الماس و ارتفاعات خلخال

به دنبال برودت و کاهش دمای هوا از عصر جمعه در خلخال شب گذشته بارش باران در ارتفاعات تبدیل به بلورهای زیبای برف شد و بارش برف در ارتفاعات خلخال مخمل سفید و تن پوش زمستانی را در اولین ماه فصل پاییز به چهره خلخال هدیه کرد  و ارتفاع برف در گردنه الماس به ۲۵ […]

indexبه دنبال برودت و کاهش دمای هوا از عصر جمعه در خلخال شب گذشته بارش باران در ارتفاعات تبدیل به بلورهای زیبای برف شد و بارش برف در ارتفاعات خلخال مخمل سفید و تن پوش زمستانی را در اولین ماه فصل پاییز به چهره خلخال هدیه کرد  و ارتفاع برف در گردنه الماس به ۲۵ سانتی متر رسید.

به گفته علی نادری رئیس اداره راه شهرسازی خلخال از شب گذشته راهداران با تجهیزات کامل در گردنه الماس حاضر و از شب گذشته مسیرهای ارتباطی را برفروبی و نمک پاشی کرده اند.

نادری گفت: بیش از ۱۶۰۰ تن مخلوط نمک و ماسه برای استفاده از مسیرهای یخبندان و بارشی شهرستان خلخال در نظر گرفته شده که در جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان استفاده خواهد شد.

نادری گفت: به همت راهداران کلیه محورهای ورودی وخروجی به خلخال در حوزه استحفاظی باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

نادری بر لزوم استفاده رانندگان از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در مسیرهای کوهستانی تاکید کرد.

نادری افزود: امروز به خاطر اینکه مسافران برای حضور در مراسمات محرم از مناطق مختلف کشور عازم خلخال هستند این اداره و کارکنان به صورت آماده باش در محورها حضور دارند تا عزاداران امام حسین (ع) که مسافر جاده ها هستند در مسیرها نمانده و به مقصد خود جهت عزاداری برسند.

اما مسافران و رانندگان  عمومی مسافر کش که از مقصد رضوانشهر از مسیر پونل عازم خلخال بودند از عدم حضور پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی گیلان در حوزه استحفاظی گیلان گله‌مند بودند.

انتهای پیام/۶۲۰۰۸/ح۲۰