فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی در مرزهای شرقی ایران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کیلومتر آنسوی مرزهای ایران است و در صورت عبور هر تهدیدی از این حد آن را در نطفه خفه می کنیم. امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پیام […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی در مرزهای شرقی ایران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کیلومتر آنسوی مرزهای ایران است و در صورت عبور هر تهدیدی از این حد آن را در نطفه خفه می کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پیام رزمایش نیروهای مسلح که در قصر شیرین برگزار خواهد شد برای ملت ما امنیت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسیجی آنان از توان بالایی برای دفاع  از مرزهای گسترده کشور برخوردار هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه بدانند که خودشان  این ظرفیت و قابلیت و توان برای برقراری امنیت را دارند  و نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست و  پیام دیگر این رزمایش برای آنهاکه خیال خام تعدی و تجاوز دارند این است که بدانند  در این کشور سربازان و بسیجیان انگشت روی ماشه‌ای وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمایی هر تهدیدی آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

امیر پوردستان در خصوص تمهیدات انجام شده در مرزهای شرقی گفت: بخش کوچکی از داعش به صورت هوادار در دیالی بوده و بخشی از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه ای از طالبان با او بیعت کردند و نزدیک شدند اما در نزدیکی مرزهای ما نیستند.

وی ادامه داد: عناصر اطلاعاتی ما  و سیستم های شنود ما دقیقا تسلط و اشراف اطلاعاتی دارند و جای هیچ نگرانی نیست.

امیر پوردستان در پایان گفت: ما در آنسوی مرزها خط  قرمز ۴۰ کیلومتری تعریف کردیم که اگر بخواهند از این خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه می شوند.

منبع: مهر