راه‌اندازی لاله پاتیناژ در مجتمع تجاری لاله پارک تبریز+عکس
راه‌اندازی لاله پاتیناژ در مجتمع تجاری لاله پارک تبریز+عکس

مدیر این پروژه، این زمین ورزشی و وسایل آن را محصول تکنولوژی دو کشور اتریش و ایتالیاعنوان کرد و گفت: این برای نخستین بار در کشور است که یک زمین ورزشی پاتیناژ در مراکز خرید و تجاری راه اندازی می‌شود. وی با اشاره به فعالیت رسمی فدراسیون  پاتیناژ طی چند سال اخیر در ایران، بر […]

مدیر این پروژه، این زمین ورزشی و وسایل آن را محصول تکنولوژی دو کشور اتریش و ایتالیاعنوان کرد و گفت: این برای نخستین بار در کشور است که یک زمین ورزشی پاتیناژ در مراکز خرید و تجاری راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت رسمی فدراسیون  پاتیناژ طی چند سال اخیر در ایران، بر لزوم راه اندازی زمین های مناسب برای این ورزش تاکید کرد و گفت: در ایران اسکیت ورزش فعالی است که متاسفانه رقابت های المپیکی نداشته و فقط در سطح آسیا مسابقاتی برگزار می‌شود.اما پاتیناژ با داشتن  رقابت های جهانی و المپیکی، در صورت سرمایه‌گذاری و راه اندازی زمین های متعدد برای علاقمندان، می تواند به ورزشی مقام آور برای ایران در رقابت‌های المپیک سال‌های بعد تبدیل شود.از دیگر سو ایجاد فضایی مفرح و پر آدرنالین در دنیای دیجیتالی امروز می تواند زمان مناسبی پر از خنده و شادی را برایمان فراهم آورد .

۱۲۳

مدیر راه اندازی لاله پاتینازهدف نهایی خود را راه اندازی زمین های پاتیناژ در مدارس عنوان  کرد و گفت: زمین های پاتیناژ می‌تواند به صورت سالن‌های چند منظوره ایجاد شود تا کودکان و نوجوانان به این ورزش هوازی بپردازند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت چهل نفره زمین پاتیناژ  لاله پارک، خاطرنشان کرد: علاوه بر استفاده عموم مردم به شکل تفریحی از این زمین، دوره‌های آموزشی پاتیناژ نیز زیر نظر مربیان فدراسیون، برای علاقمندان در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار شده و گواهینامه‌های پایان دوره نیز اعطا می شود.

یادآور می‌شود، لاله پاتیناژ با ظرفیت چهل نفر به صورت همزمان با عید غدیر خم در طبقه منهای یک مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک افتتاح شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

۱۲۳۴منبع:آناج