آمادگی شش هزار نامزد انتخاباتی برای تصاحب ۲۹۰ صندلی سبز بهارستان
آمادگی شش هزار نامزد انتخاباتی برای تصاحب ۲۹۰ صندلی سبز بهارستان

علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی-آموزشی ستاد انتخابات کشور در استان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از ۹۶ هزار کادر اجرایی در سالجاری در زمینه برگزاری انتخابات در کشور، نقش آفرین خواهند بود.  به گفته وی، این افراد شامل اعضای ستاد های استانی […]

۷۲۷۸۸

علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی-آموزشی ستاد انتخابات کشور در استان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از ۹۶ هزار کادر اجرایی در سالجاری در زمینه برگزاری انتخابات در کشور، نقش آفرین خواهند بود.

 به گفته وی، این افراد شامل اعضای ستاد های استانی انتخاباتی، هیات های اجرایی، نمایندگان فرماندار و … می شوند.

 وی با اشاره به فعالیت های آموزشی وزارت کشور در راستای آموزش مجریان انتخابات ابزار کرد: آموزش، یکی از مهم ترین شاخصه های هر چه با شکوه برگزار شدن انتخابات است و ما نیز با در نظر گرفتن این مهم، آموزش برای هیات های اجرایی را تا روز انتخابات ادامه خواهیم داد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در ادامه سخنان خود ادامه داد: افرادی که در هفته های گذشته در تهران، آموزش های لازم را کسب کرده اند باید محتویات این جلسات را در استان ها به فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات منعکس کنند.

وی از برگزاری همایش های منطقه ای انتخابات در ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: امروز شاهد برگزاری سومین همایش منطقه ای انتخابات در استان هستیم و بقیه همایش ها نیز در روزهای آتی به میزبانی سایر استان ها برگزار خواهد شد.

مطلق ابراز کرد: دو ماه برای ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی، باقی است ولی تاکنون شش هزار نفر در کل کشور برای تصاحب ۲۹۰ کرسی سبز بهارستان اعلام آمادگی کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 وی از برگزاری انتخابات سالجاری در ۲۰۷ حوزه انتخابی کشور خبر داد.