«تبریز» شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های «شهر هوشمند»
«تبریز» شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های «شهر هوشمند»

هیئت‌ داوران همایش «زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» با بررسی معیارها و استاندارهای بین‌المللی، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند برگزید. ایجاد زیرساخت در راستای پیشرفت پایدار، ارتقای کیفیت زندگی، محیط زیست پاک و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود. […]

هیئت‌ داوران همایش «زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» با بررسی معیارها و استاندارهای بین‌المللی، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند برگزید.

ایجاد زیرساخت در راستای پیشرفت پایدار، ارتقای کیفیت زندگی، محیط زیست پاک و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود.

بر این اساس و با در نظر داشتن شاخص های توسعه کلان‌شهر تبریز در دو سال اخیر، هیئت‌ داوران همایش «زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» با ارزیابی اقدامات شهرداری تبریز در خصوص توسعه پرشتاب زیرساخت‌های عمرانی، ارتقای ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و تحقق مدیریت هماهنگ شهری، به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند انتخاب شد.

گواهی و تندیس ویژه عنوان برگزیده همایش «زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» در روز اختتامیه این همایش، توسط نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات، به نماینده نجفی شهردار تبریز اعطا شده است.