نادر قاضی پور  درباره قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: در قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ۲۹ ماده وجود دارد که ۴۷ حکم ارائه شده اما تاکنون تنها ۱۰ حکم آن اجرایی شده است.نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هفت حکم از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار […]

نادر قاضی پور  درباره قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: در قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ۲۹ ماده وجود دارد که ۴۷ حکم ارائه شده اما تاکنون تنها ۱۰ حکم آن اجرایی شده است.نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هفت حکم از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به صورت ناقص اجرایی شده اما مسئله این است ۳۰ حکم اجرایی نشده است.

قاضی پور افزود: دولت روی اولویت مسائل اقتصادی در کشور تاکید دارد،اما تاکنون ۳۰ حکم از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را اجرایی نکرده است.

وی گفت: باید مشخص شود به چه دلیل “عبداللهی” رئیس اتاق تعاون در جلسه کمیسیون ویژه حمایت ازتولید ملی و نظارت براجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی،حضورنیافته تا پاسخگوی سئوالات نمایندگان باشد، این موضوع قابل قبول نیست که اتاق تعاون تنها هزینه انجام دهد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآورشد: براساس برنامه پنجم توسعه باید عملکرد اتاق تعاون به صورتی بود که سهم تعاون از اقتصاد کشور به ۲۵ درصد می رسید این در حالی است که به این هدف دست نیافته ایم.

منبع: خبرآنلاین