سازمان امور اقتصادی و دارایی ، دستگاه برتر آذربایجانشرقی شناخته شد
سازمان امور اقتصادی و دارایی ، دستگاه برتر آذربایجانشرقی شناخته شد

بر اساس ارزیابی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۳، ۱۱ دستگاه استانی و یک واحد شهرستانی و دو واحد اداری دیگر به عنوان دستگاه‌های برتر این جشنواره معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند. در بعد شاخص‌های عمومی و […]

بر اساس ارزیابی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۳، ۱۱ دستگاه استانی و یک واحد شهرستانی و دو واحد اداری دیگر به عنوان دستگاه‌های برتر این جشنواره معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی، شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت برق منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، اداره کل امور مالیاتی استان به همراه تیم کاری، در محور مدیریت سرمایه انسانی، اداره کل جهاد کشاورزی استان به همراه تیم کاری و در محور صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، ادارات کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی و حمل و نقل و پایانه‌های استان به همراه تیم‌های کاری رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در بعد شاخص‌های اختصاصی نیز شرکت آب منطقه‌ای استان، شرکت گاز استان و اداره کل ثبت احوال استان به عنوان دستگاه‌های برتر و اداره بیمه سلامت شهرستان اسکو نیز به عنوان واحد شهرستانی برتر بر اساس نظرسنجی از مراجعان انتخاب شدند.

همچنین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و فرمانداری اهر بر اساس شاخص‌های مورد نظر استانداری به عنوان دو دستگاه برگزیده معرفی شدند.