ناصر اصلانی از برخورد با سایت‌های غیرمجاز فعال در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: با سایت‌هایی که به صورت غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت می‌کنند به طور جدی برخورد می‌شود. وی با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این زمینه، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره کل […]

ناصر اصلانی از برخورد با سایت‌های غیرمجاز فعال در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: با سایت‌هایی که به صورت غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت می‌کنند به طور جدی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این زمینه، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه برخورد با سایت‌های غیرمجاز به عمل آمده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به مهمترین تخلفات در فضای مجازی، اعلام کرد: عمده تخلفاتی که در حوزه آذربایجان غربی و در فضای مجازی به وقوع می‌پیوندد شامل کلاهبرداری، انحراف جوانان، پخش تصاویر مبتذل و فاش اطلاعات خصوصی افراد است.

این مسئول با بیان اینکه امسال ۸۹ درصد جرم‌های اینترنتی توسط پلیس فتای استان کشف شده است، خاطرنشان کرد: برخورد با سایت‌های غیرمجاز که مصادیق مجرمانه دارند می‌تواند در کاهش جرایم اینترنتی موثر باشد.

اصلانی بابیان اینکه طی ابلاغی به سایت‌های فاقد مجوز زمانی تعیین شده است، اظهار داشت: در صورتی که سایت‌های فعال استان اقدام به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکنند بدون شک در آینده نزدیک با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص نشست ویژه‌ای با مراجع قضایی استان نیز داشتیم، ادامه داد: باید در این زمینه رسانه‌ها نیز کمک حال دستگاه‌های ذی‌ربط باشند تا بتوانیم در این خصوص به توفیق برسیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به عواقب سوء فعالیت برخی سایتها در فضای مجازی، تصریح کرد: برخی سایتها به دلیل پرداختن به موضوعات غیراخلاقی سبب انحراف جوانان می‌شوند که برخورد با این سایتها به محض مطلع شدن از وجود چنین سایتی انجام می‌گیرد.