سیدرضا افتخاری شامگاه یکشنبه پس از پایان رقابت های چهارجانبه ایران و روسیه در ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: تعجب می کنم که بعضی ها تلاش دارند با حاشیه سازی در فوتسال ، فضای مسمومی را بر آن حاکم کنند و اجازه نمی دهند حاشیه امن در فوتسال کشور ایجاد شود. وی بیان کرد: عده […]

سیدرضا افتخاری شامگاه یکشنبه پس از پایان رقابت های چهارجانبه ایران و روسیه در ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: تعجب می کنم که بعضی ها تلاش دارند با حاشیه سازی در فوتسال ، فضای مسمومی را بر آن حاکم کنند و اجازه نمی دهند حاشیه امن در فوتسال کشور ایجاد شود.
وی بیان کرد: عده ای باید فکر این که می توانند با حرفهای بی اساس خود، مرا از سمت ریاست کمیته فوتسال برکنار کنند ، از سر بیرون کنند چرا که من مقابل آنها کوتاه نخواهم آمد.
وی اظهار کرد: مخالفان فکر می کنند که وزیر ورزش و جوانان از من حمایت می کند در حالی که من در زمان دکتر عباسی و چهار سال قبل به این سمت آمده ام و محکم و استوار سر جایم هستم و تا زمانی که خودم بخواهم ، در این سمت خواهم ماند.
افتخاری ادامه داد: برخی دنبال حاشیه هستند و هر روز از استعفا و رفتن من خبر می نویسند و این وضعیت بجز خودم اعضای خانواده ام را نیز اذیت می کند.
وی افزود: عده ای مخالف پیشرفت فوتسال هستند و با طرح برخی مسائل بی پایه و اساس جلوی پیشرفت این رشته را سد کرده اند ولی من به هیچ وجه اجازه پیشروی به آنها را نخواهم داد.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همچنین گفت: شایعه شده که لیست بازیکنان از سوی کمیته فوتسال تعیین شده است در حالی که من هیچ وقت در کار سرمربی دخالت نمی کنم و کسانی که باعث این شایعه ها می شوند ، انصاف را رعایت نمی کنند.
افتخاری اظهار کرد: وحید شمسایی نخستین و بهترین گزینه ما برای هدایت تیم ملی بود ولی این مربی موفق ایرانی به دلیل دو شغله بودن و عقد قرارداد با تیم تاسیسات نتوانست هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده گیرد.
وی افزود: میزبانی ارومیه قابل تقدیر است و رئیس کمیته فوتسال ، مربیان و بازیکنان روسیه بارها و بارها از این میزبانی تشکر کردند و جا دارد که از مسئولان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان نهایت قدردانی را به جا بیاوریم.
تیم های ملی فوتسال بزرگسالان و امید روسیه و ایران برای انجام چهار دیدار دوستانه طی روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه ه شهر ارومیه سفر کرده بودند.
این دیدارها در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان که قرار است بهمن امسال برگزار شود ، آماده می کند.