کمپین مطبوعاتی ازدواج هم برپاشد
کمپین مطبوعاتی ازدواج هم برپاشد

لیلا جاویدان با اعلام این خبر اظهار کرد: کمپین مطبوعاتی در حوزه تبلیغ، انگیزش و همسان گزینی از هفته ازدواج آغاز شده است و تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد. در این کمپین به موضوع آگاه‌سازی جوانان در زمینه‌هایی مانند مراکز مشاوره، همسان گزینی و تبعات ازدواج دیرهنگام پرداخته می‌شود. وی با اشاره به راه‌اندازی […]

لیلا جاویدان با اعلام این خبر اظهار کرد: کمپین مطبوعاتی در حوزه تبلیغ، انگیزش و همسان گزینی از هفته ازدواج آغاز شده است و تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد. در این کمپین به موضوع آگاه‌سازی جوانان در زمینه‌هایی مانند مراکز مشاوره، همسان گزینی و تبعات ازدواج دیرهنگام پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمپین‌ در فضای مجازی گفت: در حال حاضر دو تا سه سازمان مردم نهاد استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری این کمپین‌ها هستند.

راه‌اندازی کمپین در فضای مجازی از جمله اقدامات وزارت ورزش و جوانان است که پیش از این محمدرضا رستمی- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان- خبر داده بود که تاکنون کمپین همسر خوب من در سطح ملی راه اندازی شده است و چهارکمپین ملی دیگر هم در حال برنامه‌ریزی است علاوه بر آن کمپین‌های فضای مجازی استانی در استان‌های همدان، سمنان و گلستان نیز راه‌اندازی می‌شود.

منبع:ایسنا