میلاد نوری بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران از هفته پیش در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور یافته بود تا در صورت رضایت تونی پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند. این بازیکن که امسال بدون تیم مانده است سه جلسه در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور یافت، اما نتوانست رضایت کادر مربیان این تیم را جلب کند […]

میلاد نوری بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران از هفته پیش در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور یافته بود تا در صورت رضایت تونی پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند.

این بازیکن که امسال بدون تیم مانده است سه جلسه در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور یافت، اما نتوانست رضایت کادر مربیان این تیم را جلب کند و در نهایت وی از امروز در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور نخواهد یافت.

تمرینات تیم تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه زیر نظر تونی اولیویرا برگزار می‌شود. رامزی به دلیل حضور در تیم ملی فیلیپین و اخباری و ثاقبی نیز به جهت حضور در بازی‌های امید غرب آسیا به همراه تیم ملی، از غایبان تمرینات تیم تراکتورسازی هستند.

تیم تراکتورسازی روز جمعه در اهواز مهمان فولاد خوزستان است. سرخپوشان تبریز در هفت بازی خود با یک پیروزی، چهار تساوی و سه شکست و ۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

منبع:فارس