اویاقلیق: انتشار مطالب ارسالی از سوی کاربران به اسم خودشان هدفی بوده که از ابتدای تشکیل این پایگاه خبری در دستور کار همکاران ما در اویاقلیق بوده است. لذا تمامی عزیزانی که دست به قلم می شوند ، می توانند مطالب خود را برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت برای عموم منتشر شود. […]

اویاقلیق: انتشار مطالب ارسالی از سوی کاربران به اسم خودشان هدفی بوده که از ابتدای تشکیل این پایگاه خبری در دستور کار همکاران ما در اویاقلیق بوده است. لذا تمامی عزیزانی که دست به قلم می شوند ، می توانند مطالب خود را برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت برای عموم منتشر شود.

نویسندگان و عزیزان گرامی مطالب خود را از طریق ایمیل info@oyaglig.com ارسال نمایند تا بدین طریق ارتباط تحریریه پایگاه خبری با این عزیزان  برقرار گردد.

ضمنا از نویسندگانی که تا به امروز با این مجموعه همکاری داشته اند و دارند کمال تشکر و امتنان را داریم و خواهشمندیم تا مطالب خود را صرفا  از طریق یاد شده ارسال نمایند.

در این میان جا دارد از عزیزانی که با نام مستعار مطالب خود را به انتشار می رسانند تشکر ویژه داشته باشیم ، مخصوصا عزیزانی مانند :

ساوالان – اردبیل

نوید تیراختورچی

دنیزخان مارالانلی

و از تمامی کسانی که ما را در این راه تنها نگذاشته اند کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آوریم و امیدواریم تا از این به بعد همکاری نویسندگان با این مجموعه وارد فاز جدید و تاثیرگذارتری بشود.

با تشکر

دبیر صفحه ورزش پایگاه خبری اویاقلیق

عطاالله پورصابری