محمدحسین جعفری با حضور در محل برگزاری تمرینات باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی با داشتن کادرفنی با دانش و با سابقه و ترکیبی از مربیان جوان و با تجربه آینده خوبی در لیگ دسته یک امسال دارد و با کمی همت به لیگ برتر صعود خواهد کرد. عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز […]

محمدحسین جعفری با حضور در محل برگزاری تمرینات باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی با داشتن کادرفنی با دانش و با سابقه و ترکیبی از مربیان جوان و با تجربه آینده خوبی در لیگ دسته یک امسال دارد و با کمی همت به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به نتایج قابل قبول ماشین‌سازی تبریز در ۹ هفته اول رقابت‌های لیگ یک گفت: نتایج تیم‌های فوتبال تبریز به خصوص ماشین‌سازی را در این فصل پیگیری می‌کنم.

وی با بیان اینکه این تیم در برابر تیم‌های قدر لیگ یک بازی‌های درخشانی داشته است و تنها یک باخت در طول ۹ هفته نتیجه قابل قبولی برای این تیم است، گفت: هنوز ۲۹ بازی در پیش رو داریم و ماشین‌سازی تبریز فرصت بسیاری برای رسیدن به صدر جدول دارد.

جعفری با اشاره به اینکه با یکی دو پیروزی می‌توان به صدر جدول رده‌بندی رسید و بدون استرس در ادامه مسابقات ظاهر شد، گفت: با توجه به ساختار سازمان ورزش شهرداری و توجه شهردار و اعضای شورای شهر بازیکنان نباید نگرانی مالی داشته باشند؛ در شهرداری ما دیر و زود داریم اما سوخت و سوز نداریم.

عضو شورای شهر تبریز گفت: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم تبریز است و طبیعتا تمامی مسئولان علاقه‌مند به رشد و بازگشت این تیم به دوران اوج خود هستند.

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه شورای شهر همواره پشتیبان این تیم خواهد بود، گفت: بازیکنان ماشین‌سازی تبریز باید بدون توجه به مسائل دیگر به فکر پیروزی در بازی‌ها باشند و با تمرکز کامل و اراده قوی در برابر تیم‌های دیگر حضور یابند.

وی با تقدیر از تلاش مدیران، مربیان و بازیکنان تیم برای جلب رضایت دوستداران تیم گفت: هواداران ماشین‌سازی سرمایه‌های واقعی تیم هستند و همه باید برای شاد کردن دل هواداران با جان و دل تلاش کنند.