شورا نه قانونگذاری میکند نه نظارت
شورا نه قانونگذاری میکند نه نظارت

شیاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بحثهای ارائه شده از طرف اعضای محترم شورای شهر خوب بوده اما نتیجه ای ندارد چرا که در شورای اسلامی چهارم نه قانونگذاری شده و نه نظارتی صورت گرفته است . وی با بیان اینکه شورا با رای یکجا به بودجه و تعرفه […]

imagesشیاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بحثهای ارائه شده از طرف اعضای محترم شورای شهر خوب بوده اما نتیجه ای ندارد چرا که در شورای اسلامی چهارم نه قانونگذاری شده و نه نظارتی صورت گرفته است . وی با بیان اینکه شورا با رای یکجا به بودجه و تعرفه ارائه شده  از طرف شهرداری کار کارشناسی را انجام نمی دهند  و در ادامه نیز نظارتی به هیچ وجه صورت نمیگیرد.

دکتر شیاری با بیان اینکه بودجه تبریز غیر واقعی و غیر کارشناسی است افزود:  بودجه واقعی تبریز حداکثر ۲۰۰۰ میلیارد تومان می باشد در حالیکه وقتی ۳۰۰۰ میلیارد ارائه شده طبیعی است خیلی از پروژه ها مخصوصا پروژه های اولویت دار مثل مسیر گشایی انجام نمیگیرد . وی در ادامه گفت آمارهای ارائه شده از طرف شهرداری صحیح نمی باشد  چرا که برخی مناطق تحقق ۱۶۰ درصدی بودجه را اعلام می نمایند و از طرف دیگر همان مناطق حقوق پرسنل را پرداخت نمی نمایند  و در کنار آن بعضا رقم های در آمدی تکرار صورت میگیرد.

دکتر شیاری ضمن بیان این مطلب که باید از ارائه لوایح و طرح های دو فوریتی خودداری نمایند تا کار کارشناسی صورت بگیرد و جلسات شورا از این طریق مدیریت نشود .  ایشان با توجه به تصویب کمک مالی به تراکتور سازی گفت : اگر مشکل مالی در  شهرداری داریم چرا چنین لوایحی مطرح می شود . فلذا این اقدامات نشان دهنده آنست که بخاطر چند رای در انتخابات چنین اتفاقاتی می افتد . اگر عزیزان در واقعیت دغدغه تراکتورسازی دارند چرا اندکی از پول را ، خود پرداخت نمی نمایند و صرفا از منابع شهرداری پرداختها تصویب می شود.

شیاری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین با تشکر از برگزاری مسابقات زورخانه ای از طرف شهرداری افزود : اگر باز مشکل مالی داریم و نمی توانیم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم چرا هزینه بالایی برای آن صورت می گیرد چرا قبلا چنین کمکهایی به آن هیئت ورزشی صورت نگرفته است اما با روی کار آمدن رئیس هیت جدید چنین کمکهایی صورت می گیرد . وی در پایان توجه عزیزان را به تامین منافع شهری جلب نمود.