وضعیت جسمانی و آمادگی فنی بازیکنان در حد بسیار خوبی است و تنها مشکل ما کمبود زمان برای برگزاری اردو قبل از سفر به ارومیه و انجام دیدار با تیم ملی روسیه بود. وی اظهار کرد: قبل از جام جهانی، بازی های آسیایی ازبکستان را در بهمن ماه امسال پیش رو داریم و به یقین […]

وضعیت جسمانی و آمادگی فنی بازیکنان در حد بسیار خوبی است و تنها مشکل ما کمبود زمان برای برگزاری اردو قبل از سفر به ارومیه و انجام دیدار با تیم ملی روسیه بود.
وی اظهار کرد: قبل از جام جهانی، بازی های آسیایی ازبکستان را در بهمن ماه امسال پیش رو داریم و به یقین با کسب مقام قهرمانی قاره کهن آسیا ، روحیه بهتری برای رقابت های جهانی خواهیم داشت.
صانعی ادامه داد: انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه به میزبانی شهر ارومیه شروع خوبی برای تیم ایران خواهد بود و پس از آن طی هفته آینده دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا در این کشور برگزار می کنیم.
وی در خصوص علت حاضر نشدن تیم های برزیل و آرژانتین تورنمنت در ارومیه گفت: حضور این دو تیم در برنامه این تورنمنت نبود و فقط قرار بود تیم های بزرگسالان و امید روسیه به شهر ارومیه سفر کنند که حضور یافته اند و مسابقات در جریان است.
صانعی با تقدیر از زحمات مسئولان استان در برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گفت: این دیدارها تدارکاتی و دوستانه است و نتایج کسب شده به هیچ وجه مد نظر کادر فنی نبوده و هدف اصلی محک زدن بازیکنان و رسیدن به آمادگی لازم است.
با برگزاری مراسم قرعه کشی این مسابقه ها با حضور آرش جابری دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مقرر شد از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز شنبه دو تیم ملی بزرگسالان ایران و روسیه به مصاف هم بروند و سپس از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه دو تیم ملی امید ایران و روسیه مقابل هم صف آرایی کنند.
بر همین اساس، روز یکشنبه در دومین روز این مسابقات ابتدا ساعت ۱۴ دیدار دو تیم ملی امید دو کشور برگزار می شود و پس از آن تیم های بزرگسالان در ساعت ۱۶ با هم رقابت خواهند کرد.
پیشتر تیم ملی فوتسال برزیل در شهریور ماه سال ۸۸ برای برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم های ملی و امید فوتسال ایران به کشورمان سفر کرده بود که یکی از این دیدارها با استقبال بی سابقه مردم ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.