خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در مرزهای نوار غزه تاکنون ۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ۱۰ تن از آنها وخیم گزارش شده است. خبرنگار المیادین همچنین گفت با توجه به ایکه نظامیان صهیونیست مستقیما سر و  قلب […]

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در مرزهای نوار غزه تاکنون ۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ۱۰ تن از آنها وخیم گزارش شده است.

خبرنگار المیادین همچنین گفت با توجه به ایکه نظامیان صهیونیست مستقیما سر و  قلب شهروندان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند، هر لحظه احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

این در حالی است که تمامی بیمارستان‌های نوار غزه و کرانه باختری به دلیل افزایش تعداد شهدا و مجروحان به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

همزمان با درگیری‌ها در نوار غزه، قدس اشغالی و کرانه باختری نیز صحنه درگیری‌های گسترده نظامیان اسرائیلی با شهروندان فلسطینی است که در جریان این درگیری‌ها نیز ده‌ها تن شهید و یا زخمی شده‌اند.

جنبش حماس خروش مردم فلسطین را انتفاضه خوانده و اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: غزه با وجود تمامی توطئه هایی که برای محاصره و غرق آب کردن آن صورت می گیرد، هرگز از ایفای نقش استراتژیک خود دست بر نمی‌دارد و برای نبرد قدس و انتفاضه آماده است و هرگز کرانه باختری را تنها نخواهد گذاشت.

منبع:تسنیم