رئیس اداره ثبت و احوال: میزان طلاق در مراغه ۱۰ درصد کاهش یافت
رئیس اداره ثبت و احوال: میزان طلاق در مراغه ۱۰ درصد کاهش یافت

رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: میزان طلاق در این شهرستان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. علیرضا شمس دانش، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری ۳۴۰ مورد طلاق در این اداره ثبت شده که این آمار ۳۳ […]

رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: میزان طلاق در این شهرستان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.

علیرضا شمس دانش، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری ۳۴۰ مورد طلاق در این اداره ثبت شده که این آمار ۳۳ مورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: در این مدت میزان ازدواج ثبت شده در این اداره با ۲۵۰ مورد کاهش نسبت به سال گذشته به یک هزار و ۲۴۰ مورد رسیده است.
رییس ثبت احوال مراغه، تعداد ولادت ثبت شده در نیمه نخست سال جاری را دو هزار و ۷۳۰ مورد عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۸ مورد رشد نشان می دهد.
شمس دانش، ادامه داد: یک هزار و ۴۴۷ مورد از تعداد تازه متولد شدگان مراغه را نوزادان پسر و یک هزار و ۲۸۲ را نوزاد دختر تشکیل می دهند که والدین یک هزار و ۸۸۶ نوزاد ساکن شهر و ۸۶۲ نوزاد در روستا هستند.
وی گفت: در این مدت تعداد فوت شدگان ۷۰۶ مورد ثبت شده که ۴۱۶ مورد از این فوت ها مرد و ۲۹۰ مورد زن بوده و ۴۹۱ فوت شده ساکن مناطق شهری و ۲۱۵ نفر ساکن مناطق روستایی هستند.
شمس دانش، افزود: در نیمه نخست امسال هفت هزار کار ملی هوشمند و سه هزار و ۵۰۰ جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.