اویاقلیق: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد جامع بازسازی شده زلزله ورزقان، نشان شهروندی ورزقان را برای تقدیر از تلاش‌های جهادی شهردار تهران برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران، به محمد‌باقر قالیباف اهدا کرد. در این مراسم که با حضور پرشور مردم این شهرستان و مسئولان استانی […]

اویاقلیق: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد جامع بازسازی شده زلزله ورزقان، نشان شهروندی ورزقان را برای تقدیر از تلاش‌های جهادی شهردار تهران برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران، به محمد‌باقر قالیباف اهدا کرد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم این شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مسئولان ورزقان علاوه بر نشان شهروندی، با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه از این اقدامات جهادی قدردانی کردند.

 پس از زلزله سال ۹۱ در شهرهای اهر، هریس و ورزقان، شهرداری تهران بازسازی سه پروژه عمده در این سه شهر را به‌عهده گرفت که سهم شهرستان ورزقان، پروژه بزرگ مسجد جامع با یک‌هزار و ۸۰۰‌ متر مربع زیربناست که با اعتباری بالغ بر ۳۰‌میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

شهرداری تهران، علاوه بر بازسازی این مسجد زیبا، بیش از یک‌میلیارد ریال نیز برای احداث پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح این شهر اختصاص داده است.

منبع : تسنیم