روش های تبدیل تلفن همراه به شارژر +آموزش
روش های تبدیل تلفن همراه به شارژر +آموزش

اگر صاحب چند دستگاه تلفن همراه هستید و یا معمولاً در مکان هایی قرار دارید که چند تلفن دیگر هم وجود دارد، شاید بدتان نیاید در نبود پریز برق، از آن‌ها نفعی هم به شما برسد. در این مواقع شما تنها نیاز به یک دستگاه تلفن همراه دیگر و یک کابل OTG دارید. جالبی این […]

اگر صاحب چند دستگاه تلفن همراه هستید و یا معمولاً در مکان هایی قرار دارید که چند تلفن دیگر هم وجود دارد، شاید بدتان نیاید در نبود پریز برق، از آن‌ها نفعی هم به شما برسد.

۲۲در این مواقع شما تنها نیاز به یک دستگاه تلفن همراه دیگر و یک کابل OTG دارید. جالبی این روش اینجاست که برای شارژ شدن نیاز نیست که حتما از تلفن همراه کمک بگیرید بلکه همان‌طور که با اتصال تلفن تان به رایانه آن را شارژ می‌کنید می‌توانید از اسپیکر های بلوتوث، پخش کننده های رسانه ای (تلویزیون ها)، درگاه HDMI اتومبیل و … برای شارژ آن استفاده کنید.

۲۲۲پیشنهاد می‌کنیم با شارژ بهتر حتما از یک تلفن همراه با گنجایش باتری بیشتر استفاده کنید. همچنین علاوه بر کابل OTG، کابل خود تلفن تان (Micro-USB) را نیز فراموش نکنید. اولین گام این است که از پشتیبانی کابل OTG توسط تلفن همراه شارژ کننده مطمئن شوید.

آموزش شارژ تلفن همراه با روش های جادویی:

برنامه OTG Troubleshooter بر روی دستگاهتان نصب کنید، سپس  OTG را به تلفن منتقل کننده شارژ متصل نمایید. کابل یک‌طرفه micro-USB را به OTG وصل نموده و به تلفن همراه تان متصل نمایید.اکنون با یک‌طرفه شدن جریان از تلفن فرستنده به تلفن پذیرنده، عمل شارژ انجام خواهد شد و خواهید توانست در این‌گونه مواقع اضطراری از این حقه کوچک استفاده نمایید.

۲۲۲۲

البته لازم به ذکر است این نوع شارژ در مقایسه با شارژ مستقیم بسیار کندتر است اما هر چه که باشد از هیچ چیز بهتر است. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از هیچ یک از دستگاه ها، در هنگام شارژ استفاده نشود.