راه‌اندازی مرکز رشد«نانو زیست‌فناور» در واحد مراغه
راه‌اندازی مرکز رشد«نانو زیست‌فناور» در واحد مراغه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: با اختصاص ساختمان اداری سابق واحد مراغه در یک محل مناسب در شهر، مرکز رشد «نانو زیست‌فناور» در واحد مراغه راه‌اندازی می‌شود.  به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد رضا ولی‌لو در جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه با هیات رئیسه این دانشگاه گفت: انتظار می‌رود استادان و کارکنان به […]

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: با اختصاص ساختمان اداری سابق واحد مراغه در یک محل مناسب در شهر، مرکز رشد «نانو زیست‌فناور» در واحد مراغه راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد رضا ولی‌لو در جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه با هیات رئیسه این دانشگاه گفت: انتظار می‌رود استادان و کارکنان به ویژه حوزه معاونت پژوهشی و مدیران گروه از این اقدام برای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه و توسعه علم و فن‌آوری، به ویژه تبدیل علم به ثروت و کاهش اتکا به شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌برداری ویژه کنند و انتظار می‌رود با توجه به توانایی استادان و پتانسیل منطقه هر یک از گروه‌های آموزشی اقدام به تأسیس یک شرکت دانش‌بنیان کنند.

وی با اعلام خبر تصویب رشته‌های جدید اظهار کرد: با تصویب ۱۶ رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی، اکنون تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد به ۵۰ عدد می‌رسد که در نوع خود و درمقایسه با مراکز آموزش عالی شهرستان مراغه قابل توجه و تحسین‌برانگیز است.

ولی‌لو خطاب به مدیران گروه گفت: اهتمام ویژه درباره مدیریت کلاس‌ها و جذب استادان با مجوزهای لازم، یکی از راه‌های ارتقا و توسعه واحد دانشگاهی خواهد بود.

رئیس واحد مراغه از مدیران گروه خواست، نسبت به ارائه طرح‌های ماندگار فرهنگی، ارتباط با دانشجویان در تمامی زمینه‌ها اعم از تحصیلی، فرهنگی، روحی و روانی و تشویق استادان برای برگزاری هفتگی مجالس سخنرانی علمی در زمینه‌های تخصصی با رویکرد عمومی اهتمام ویژه به خرج دهند.

سرپرست واحد مراغه خاطرنشان کرد: با توجه به رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی، روسا، استادان و کارکنان، شایسته است مدیران گروه نسبت به جذب مدرسان مجرب و تشویق آنها برای ارائه مقالات علمی قابل چاپ در مجلات معتبر و حضور مستمر و منظم در سر کلاس‌ها و استفاده از امکانات و توانمندی‌های پژوهشی، کارگاهی وآزمایشگاهی توجه ویژه داشته باشند.

وی از تصویب ۷ رشته کاردانی جدید در مرکز فرهنگی آموزشی سما مراغه و تبدیل این مرکز از کوچک به متوسط خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری جشنواره ایده‌های برتر در هفته پژوهش، استادان می‌توانند با لحاظ ویژگی‌های این شهرستان نسبت به ارائه مقالات و ایده‌های برتر و کاربردی اقدام کنند.