حسن اسوتچی در جلسه ظهر امروز شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شنیده شده مصوبات شورا در زمان تبدیل شدن به تبصره دایمی تغییر می‌کند، اظهار داشت: اگر واقعا این اتفاق افتاده است ما دیگر باید جلسات شورا را ترک کنیم. وی تاکید کرد: لازم است شورا قبل از وارد شدن به بحث‌های شهرداری […]

حسن اسوتچی در جلسه ظهر امروز شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شنیده شده مصوبات شورا در زمان تبدیل شدن به تبصره دایمی تغییر می‌کند، اظهار داشت: اگر واقعا این اتفاق افتاده است ما دیگر باید جلسات شورا را ترک کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است شورا قبل از وارد شدن به بحث‌های شهرداری تکلیفش را با خودش حل کند چرا که بحث بودجه بحثی است که توانایی شورا باید در آن دیده شود.

اسوتچی با اشاره به اینکه باید در بودجه شورا مدیریت هزینه مورد توجه قرار گیرد، گفت: از یک طرف سازمان ورزش همایش ورزش‌های باستانی برگزار می‌کند و برای ورزش حرفه‌ای هزینه می‌کند اما از طرف دیگر برای کارهای اساسی‌تر بودجه نداریم.

وی افزود: قبل از رفتن آقای شهردار از ایشان در مورد پرداخت نشدن حقوق کارمندان فضای سبز سئوال کردم اما ایشان متاسفانه خبر نداشت.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه اگر تاکید می‌کنیم که انسان برای ما ضروری است پس بودجه جاری مهم‌ترین بخش بودجه ما خواهد بود، گفت: اگر پرسنل به موقع حقوق نگیرد دلسرد می‌شود حتی اگر خدای نکرده به موارد دیگر فکر نکند.