شامگاه شنبه یک فقره تصادف بر اثر تخطی از سرعت در محور مهاباد به میاندوآب رخ داد که در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر راهی بخش آی.سی. یو بیمارستان شد. حادثه زمانی رخ داد که برادر داماد با خودروی پراید و در قالب کاروان عروس در جاده مهاباد به میاندوآب در حال […]

شامگاه شنبه یک فقره تصادف بر اثر تخطی از سرعت در محور مهاباد به میاندوآب رخ داد که در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر راهی بخش آی.سی. یو بیمارستان شد.

حادثه زمانی رخ داد که برادر داماد با خودروی پراید و در قالب کاروان عروس در جاده مهاباد به میاندوآب در حال تردد بودند که به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل، خودرو واژگون شد و پدر و خاله داماد که در آن خودرو بودند در دم جان باختند.

عمه داماد نیز در این خودرو حضور داشت که به دلیل جراحت وارده و عمقی بون جراحات به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و پس از ساعاتی به دلیل خونریزی زیادی که داشت در این بیمارستان جان خود را از دست داد.

برادر داماد نیز که وضع جسمی نامناسبی دارد در بخش آی.سی این بیمارستان بستری بوده است و این چنین بود که سرعت بالا بار دیگر علاوه بر اینکه عروسی تازه داماد و عروس را به عزا ختم کرد، جان سه نفر از بستگان آنها را نیز گرفت.

علت این سانحه خونین که در کمربندی مهاباد به سمت میاندوآب به وقوع پیوسته است، از سوی پلیس راه مهاباد تخطی از سرعت و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و واژگونی آن عنوان شده است. کمربندی مهاباد به میاندوآب یکی از ۶۳ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان غربی است که اصلاح و ایمن‌سازی آن در دستور کار اداره راه و شهرسازی این استان قرار دارد.