پیکر جان‌باختگان فاجعه منا وارد ارومیه شد
پیکر جان‌باختگان فاجعه منا وارد ارومیه شد

صبح امروز پیکر جان‌باختگان فاجعه منا با حضور مردم، خانواده جان‌باختگان، مسئولان استانی و شهرستانی وارد فرودگاه ارومیه شد. پیکر جان‌باختگان منا از طریق فرودگاه ارومیه در حالی وارد ارومیه شد تا به شهرهای خود ارسال شوند که مردم آذربایجان غربی غرق در ماتم از دست دادن عزیزانی بودند که در فاجعه منا جان خود […]

۶۵صبح امروز پیکر جان‌باختگان فاجعه منا با حضور مردم، خانواده جان‌باختگان، مسئولان استانی و شهرستانی وارد فرودگاه ارومیه شد.

پیکر جان‌باختگان منا از طریق فرودگاه ارومیه در حالی وارد ارومیه شد تا به شهرهای خود ارسال شوند که مردم آذربایجان غربی غرق در ماتم از دست دادن عزیزانی بودند که در فاجعه منا جان خود را از دست داده‌اند.

جان‌باختگان فاجعه منا از استان آذربایجان غربی ۲۴ نفر هستند که تعداد قابل توجهی از این جان‌باختگان اهل شهرستان مهاباد بودند از اینرو مهابادی‌ها بیش از سایر شهرهای آذربایجان غربی در غم از دست دادن عزیزان خود داغدار هستند.

بنا به گزارش سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی دو مصدوم از میان حجاج اهل آذربایجان غربی و مهاباد بودند که یکی از حجاج که در این حادثه مصدوم شده بود از بیمارستان مرخص و مجروح دیگر همچنان در بیمارستان بستری است.

۲۴ جانباخته فاجعه منا زلیخا حاجی‌زاده، ابوبکر یوسفی، عثمان پیروتی، اسمعیل اسپوکه، احمد شاهی اقدم، زهرا الیاسی، مریم سلطانی، سلیم ایور، عبدالناصر پیروتی، محمدامین پیروتی، عزیز چاچ، اسماعیل چوپان‌نیک، حسن افشون، زلیخا حاجی‌زاده، عصمت حسامی، اشکان حیران، عبداله خادمی، حسن خانپایه، عبدالله رادپور، مریم سلطانی، احمد شاهی‌اقدم، یوسف شیخی، زینب عبدیان، محمود عزیزیان، شریف عماد‌ارشد، گلی قادری و نازدار محمدی هستند.

از کل جان‌باختگان اهل شهرستان ۱۸ نفر مهاباد، یک نفر پیرانشهر، سه نفر نقده، دو نفر نیز اهل میاندوآب بودند که مراسم یادبود این جان‌باختگان بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد اعظم ارومیه برگزار خواهد شد.