انتقال مطب پزشکان از محدوده پرترافیک تبریز/ کاهش ۱۲۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری
انتقال مطب پزشکان از محدوده پرترافیک تبریز/ کاهش ۱۲۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری

ناصر میکائیلی با اشاره به کاهش ۱۲۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۳، از رتبه دوم استان در کاهش تصادفات درون شهری کشور خبر داد. این مقام انتظامی افزود: در شش ماهه امسال نیز تلفات این حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ نفر کاهش […]

جناصر میکائیلی با اشاره به کاهش ۱۲۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۳، از رتبه دوم استان در کاهش تصادفات درون شهری کشور خبر داد.

این مقام انتظامی افزود: در شش ماهه امسال نیز تلفات این حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ نفر کاهش داشته است.

میکائیلی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد تلفات حوادث درون شهری عابر پیاده بودند، تصریح کرد: ۵۶ درصد مصدومان حوادث درون شهری استان در بیمارستان فوت کرده‌اند.

وی اعلام کرد: شهرهای میانه، جلفا، ملکان، مرند و مراغه در کنار کلانشهر تبریز بیشترین تصادفات درون شهری را دارند.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه چهار هزار دستگاه از ۱۲ هزار دستگاه تاکسی کلانشهر تبریز فرسوده است بر ضرورت نوسازی این ناوگان تاکید کرد.

وی با طرح پیشنهاد راه‌اندازی مجتمع سلامت به منظور انتقال مطب پزشکان از محدوده مرکزی و پرترافیک شهر، بر ضرورت مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده به منظور کاهش تلفات عابران تاکید کرد.

منیع:فارس