پیکر جانباختگان حادثه منا وارد اردبیل شد
پیکر جانباختگان حادثه منا وارد اردبیل شد

در مراسمی که صبح امروز در فرودگاه اردبیل و با انجام تشریفات رسمی و قانونی انجام شد استاندار اردبیل به همراه تعدادی از مسئولان و مدیران از پیکرهای مطهر سه جانباخته حادثه منا به صورت رسمی استقبال کردند تا در مناطق مختلف شهرهای استان این پیکرهای مطهر بعد از تشییع باشکوه با حضور مردم خاکسپاری […]

۶۵در مراسمی که صبح امروز در فرودگاه اردبیل و با انجام تشریفات رسمی و قانونی انجام شد استاندار اردبیل به همراه تعدادی از مسئولان و مدیران از پیکرهای مطهر سه جانباخته حادثه منا به صورت رسمی استقبال کردند تا در مناطق مختلف شهرهای استان این پیکرهای مطهر بعد از تشییع باشکوه با حضور مردم خاکسپاری شود.

از بین جانباختگان حادثه منا پیکرهای سه نفر از حجاج مظلوم جانباخته در این حادثه در یک پرواز وارد اردبیل شده و قرار است پیکر سه نفر دیگر نیز تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه اردبیل شود و انتقال ۶ پیکر دیگر نیز فردا انجام می‌شود.

از بین زائران استان اردبیل ۱۲ نفر در حادثه غمناک منا جانباخته‌اند که مراسم تدفین و تشییع پیکر این جانباختگان در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

از طرف دولت تدبیر و امید نیز سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در انتقال و مراسم تشییع و خاکسپاری این حجاج مظلوم در اردبیل حاضر شده است.

قرار است امروز در شهرهای مختلف استان مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه منا با حضور گسترده مردم، مسئولان و خانواده‌های این جانباختگان برگزار شود که در اردبیل نیز از ساعت ۱۰ صبح مراسم در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار خواهد شد.