مسلم بیات اظهار کرد: باتوجه به اینکه مدیر عامل آب معدنی دماوند فرانسوی هستند، از تکنولوژی های این کشور نیز استفاده شده است. وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو به خوبی می دانند تنها نهاد تایید صلاحیت آزمایشگاههای ارزیابی کیفیت کشور سازمان ملی استاندارد است. لذا چگونه این موضوع را انکار می کنند و […]

مسلم بیات اظهار کرد: باتوجه به اینکه مدیر عامل آب معدنی دماوند فرانسوی هستند، از تکنولوژی های این کشور نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو به خوبی می دانند تنها نهاد تایید صلاحیت آزمایشگاههای ارزیابی کیفیت کشور سازمان ملی استاندارد است. لذا چگونه این موضوع را انکار می کنند و کجای این کار شبه آمیز است.

مدیر کل استاندارد تهران گفت: سازمان غذا و دارو در رسانه ها گفته اند آب آشامیدنی بسته بندی دماوند غیر استاندارد است که ما به عنوان متولی استاندارد گفته ایم این حرف صحیح نیست.

مسئولان سازمان غذا و دارو همچنان بر آلوده بودن و توقف تولید آب معدنی دماوند تاکید دارند اما سازمان استاندارد اعلام کرده که آب معدنی دماوند استاندارد است، با این تفاسیر باید دید که تمام آب معدنی های تولیدی ایران مانند دماوند استاندارد است.