ایران اسلامی، جزیره‌ای امن در دنیای متلاطم امروزی است
ایران اسلامی، جزیره‌ای امن در دنیای متلاطم امروزی است

اسماعیل جبارزاده صبح امروز (شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی،، با بیان این که امنیت هدیه‌ای الهی است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در سایه تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی، استانی امن برای سرمایه‌گذاری، تولید و خدمت به مردم و نظام […]

اسماعیل جبارزاده صبح امروز (شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی،، با بیان این که امنیت هدیه‌ای الهی است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در سایه تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی، استانی امن برای سرمایه‌گذاری، تولید و خدمت به مردم و نظام و استانی ناامن برای هنجارشکنان و برهم‌زنندگان امنیت است.

وی با اشاره به این که آذربایجان شرقی در ارزیابی مراجع ذی‌ربط به عنوان استان برتر از نظر امنیت شناخته شده است، افزود: در دو سال گذشته و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، شاخص‌های امنیتی استان رشد چشمگیری داشته و این استان از نظر مقابله با هنجارشکنان و اخلال‌گران به عنوان استان برتر معرفی شده است.

جبارزاده افزود: امروز مفتخریم که اعلام کنیم تا پایان سال جاری با تلاش دست‌اندرکاران عرصه امنیت، آذربایجان شرقی به استانی بدون معتاد متجاهر تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خدای بزرگ را شاکریم که در دورانی توفیق خدمت در این میهن اسلامی را پیدا کردیم که حکومت آن ریشه در اسلام و قرآن دارد و ما امروز سربازان پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) برای خدمت به عزت و عظمت قرآن هستیم.

وی با اشاره به این که مشکلات کشورها ناشی از نبود رهبری است، افزود: ما شاهدیم که در روزهای سخت، کشتی این نظام و انقلاب توسط ناخدایی هدایت می‌شود که بیانات ایشان مردم و کشور را از هجمه‌های بسیار بزرگ و روزهای بسیار سخت عبور داده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص فاجعه منا و هشدار صریح ایشان به مسوولان عربستان سعودی، اظهار کرد: در کنار تلاش‌ها و اقدامات مسوولان، یک اشاره مقام معظم رهبری، کلی از سیاست‌گذاری‌های رژیم سعودی را در برابر فاجعه اخیر تغییر داد و این نقش مقام معظم رهبری است که ما بارها و بارها در مقاطع مختلف شاهد آن بوده‌ایم.

جبارزاده گفت: متاسفانه در این ایام مردم ما عزادار فاجعه بسیار دردناک منا و مرگ شهادت گونه جمع کثیری از میهمانان خانه خدا هستند که در اثر بی‌لیاقتی و سوء مدیریت حکام سعودی اتفاق افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی در بدو ورود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان، با حضور در جوار یادمان شهدای ناجا به مقام شامخ تمام شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

در این مراسم همچنین نیروهای یگان ویژه پاسداران ناجا با اجرای مانور رهایی گروگان، آمادگی خود را در مقابله با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از تعدادی از افسران و کارکنان نمونه نیروی انتظامی استان تجلیل و قدردانی شد.