تمرینات تیم تراکتورسازی بعد از شکست خانگی این تیم برابر پرسپولیس به مدت پنج روز تعطیل اعلام شده بود؛ به همین علت بازیکنان و مربیان خارجی تیم تراکتورسازی در این تعطیلات کوتاه‌مدت روانه کشور خود شده بودند. دور جدید تمرینات این تیم از روز چهارشنبه زیر نظر علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده دو دستیار ایرانی […]

تمرینات تیم تراکتورسازی بعد از شکست خانگی این تیم برابر پرسپولیس به مدت پنج روز تعطیل اعلام شده بود؛ به همین علت بازیکنان و مربیان خارجی تیم تراکتورسازی در این تعطیلات کوتاه‌مدت روانه کشور خود شده بودند.

دور جدید تمرینات این تیم از روز چهارشنبه زیر نظر علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده دو دستیار ایرانی تونی برگزار شد.

صبح امروز جرج تاوارز مربی دروازه‌بانان، رودولفو لوییز و آنتونیو اولیویرا وارد تبریز شدند و عصر امروز در تمرین تیم تراکتورسازی حضور خواهند یافت، اما تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی به دلیل بیماری همسرش، روز دوشنبه و یا سه‌شنبه به تبریز باز می‌گردد.

هر چند عنوان می‌شد که شاید وی دیگر به تبریز بازنگردد، اما حضور پسر وی در تبریز نشان می‌دهد که تونی هم به تیم تراکتورسازی باز خواهد گشت.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در اهواز مهمان تیم فولاد این شهر است؛ تراکتورسازی در هفت بازی خود هفت امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول قرار دارد.