عباس آخوندی امروز در حاشیه بازدید از ترمینال زیارتی سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور در جمع خبرنگاران از هدف‌گذاری برای خرید هواپیماهای دوربرد، میان‌برد و کوتاه برد خبر داد و گفت: مردم به زودی با هواپیماهای نو و ایمن سفر می‌کنند. وی افزود: مذاکره با شرکت های دست اول دنیا برای خرید […]

عباس آخوندی امروز در حاشیه بازدید از ترمینال زیارتی سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور در جمع خبرنگاران از هدف‌گذاری برای خرید هواپیماهای دوربرد، میان‌برد و کوتاه برد خبر داد و گفت: مردم به زودی با هواپیماهای نو و ایمن سفر می‌کنند.
وی افزود: مذاکره با شرکت های دست اول دنیا برای خرید هواپیما آغاز شد و به محض اجرای توافق برجام گام نخست برای تامین این هواپیماها را برمی‌داریم به طوری که در گام نخست تا سال ۲۰۱۵۶ تعدادی از این هواپیماها وارد کشور می‌شود.
آخوندی همچنین درباره آخرین وضعیت انتقال اجساد جانباختگان حادثه سرزمین منا به کشور گفت: یک هواپیمای پهن‌پیکر باری برای انتقال پیکر مطهر جانباختگان در نظر گرفته شده است و به محض دریافت مجوز پرواز این هواپیما به جده اعزام خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی کامل برای انتقال پیکر جانباختگان به کشور خبر داد و ادامه داد: خوشبختانه پروازهای بازگشت حجاج به کشورمان با روند مناسب به مقصد ۱۹ فرودگاه کشور در حال انجام است.