بازیگری‌که اسکارش رادردستشویی نگه‌می دارد!
بازیگری‌که اسکارش رادردستشویی نگه‌می دارد!

 «کیت وینسلت» بازیگر ۳۹ ساله سینما که در فیلم‌هایی همچون «تایتانیک» و «کتاب‌خوان» ایفای نقش کرده، در جدیدترین مصاحبه خود با «وال‌استریت ژورنال» گفته که بهترین مکان برای نگهداری تندیس ‌اسکار دست‌شویی است. وینسلت که در سال ۲۰۰۹ پس از شش‌بار نامزدی جایزه اسکار، موفق شد این افتخار را برای بازی در «کتاب‌خوان» کسب کند، […]

kate-winslet-rose-titanic (2) «کیت وینسلت» بازیگر ۳۹ ساله سینما که در فیلم‌هایی همچون «تایتانیک» و «کتاب‌خوان» ایفای نقش کرده، در جدیدترین مصاحبه خود با «وال‌استریت ژورنال» گفته که بهترین مکان برای نگهداری تندیس ‌اسکار دست‌شویی است.
وینسلت که در سال ۲۰۰۹ پس از شش‌بار نامزدی جایزه اسکار، موفق شد این افتخار را برای بازی در «کتاب‌خوان» کسب کند، درباره علت این تصمیم خود گفت: دستشویی جایی است که همه مدتی بعد از این‌ که فلش تانک را می‌کشند، در آن می‌مانند. آن‌ها با گونه‌های صورتی از در بیرون می‌آیند و این خیلی خنده‌دار است.
به گزارش ورایتی، جدیدترین فیلم وینسلت «استیو جابز» به کارگردانی «دنی بویل» است که ۲۳ اکتبر به روی پرده می‌رود. «مایکل فاسبندر» در این فیلم نقش اصلی بنیان‌گذار کمپانی «اپل» را ایفا می‌کند. فاسبندر در این اثر اقتباسی با ستاره‌هایی چون وینسلت‌، «سث روگن‌» و «جفر دنیلز» همبازی شده است. بنیان‌گذار «اپل» در سال ۲۰۱۱ درگذشت و تاکنون چندین کتاب و فیلم به زندگی او پرداخته است.
فیلم بویل برهه‌ای از زندگی جابز بین سال ۱۹۸۴ و ۱۹۹۸ را روایت می‌کند. کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» و مراسم افتتاحیه المپیک لندن که به جای «دیوید فینچر» ساخت فیلم «استیو جابز» را برعهده گرفته، اخیرا گفته است: به من گفته شده این را نگویم، اما این فیلم برای من حکم قسمت دوم «شبکه اجتماعی» را دارد. مثل خود جابز‌، این یک فیلم در حال حرکت و جنبش است. این اثر برای ما به شکل یک صدای ذهنی است.