جابه‌جایی ۱۱ مدیر در شهرداری اردبیل
جابه‌جایی ۱۱ مدیر در شهرداری اردبیل

این جابه‌جایی‌ها در حالی با حکم حمید لطف‌اللهیان شهردار جدید اردبیل در دو ماه اخیر آغاز شده که در مرحله اول حدود ۹ مدیر و در این مرحله نیز ۱۱ مدیر شهرداری تغییر کرده و یا جابجا شدند. از بین مدیران عامل سازمان‌های شهرداری، مظاهری به مدیرعاملی اتوبوسرانی اردبیل رسید تا جایگزین ابراهیم صفری شود […]

این جابه‌جایی‌ها در حالی با حکم حمید لطف‌اللهیان شهردار جدید اردبیل در دو ماه اخیر آغاز شده که در مرحله اول حدود ۹ مدیر و در این مرحله نیز ۱۱ مدیر شهرداری تغییر کرده و یا جابجا شدند.

از بین مدیران عامل سازمان‌های شهرداری، مظاهری به مدیرعاملی اتوبوسرانی اردبیل رسید تا جایگزین ابراهیم صفری شود که چند سالی در این مسئولیت حضور داشت.

ایمان زمانی که از مدیرعاملی سازمان تاکسیرانی کنار گذاشته شد به عنوان مشاور شهردار در امور حمل و نقل و ترافیک منصوب شد تا سعیدی سرپرست سازمان تاکسیرانی اردبیل شود.

ابراهیم صفری نیز که پیش از این مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بود به عنوان سرپرست سازمان میوه و تره‌بار منصوب شد تا این بار در این حوزه فعالیت کند.

ابیش‌وند، عبداللهی و جابر محمدی سه مدیر جدید شهرداری مناطق یک، دو و چهار اردبیل شدند تا در سمت جدید خود فعالیت کنند.

شهرام لازمی سرپرست معاونت خدمات شهرداری را بر عهده گرفت و رسول ابراهیمی نیز از شهردار اردبیل حکم مدیرعاملی سازمان عمران را عهده‌دار شد.

فضیلت ابراهیمی که پیش از این مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بود در گرامیداشت ایام منصوب به آتش‌نشانان از سمت خود کنار گذاشته شد تا در مدیریت شورابیل انجام وظیفه کند.