کاظم شهریاری  درباره آغاز تمرینات تراکتورسازی اظهار کرد: از امروز (چهارشنبه) تمرین‌های ما آغاز می‌شود. این تمرین‌ها چون در زمین لشگر عاشورا که مکانی نظامی است برگزار می‌شود، بدون حضور تماشاگران خواهد بود. او در پاسخ به این سوال که تونی چه زمانی به ایران برمی‌گردد، عنوان کرد: این مربی دوشنبه هفته آتی به ایران […]

کاظم شهریاری  درباره آغاز تمرینات تراکتورسازی اظهار کرد: از امروز (چهارشنبه) تمرین‌های ما آغاز می‌شود. این تمرین‌ها چون در زمین لشگر عاشورا که مکانی نظامی است برگزار می‌شود، بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که تونی چه زمانی به ایران برمی‌گردد، عنوان کرد: این مربی دوشنبه هفته آتی به ایران می‌آید. تا زمان حضور او هم تمرین‌ها زیر نظر سایر مربیان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که برنامه این تیم در تعطیلات چیست، گفت: احتمالا به اردویی نمی‌رویم و درباره بازی‌های تدارکاتی هم باید صبر کنیم تا تونی به ایران برگردد.

به گزارش ایسنا، شهریاری درحالی اعلام می‌کند که تونی دوشنبه به ایران می‌آید که پیشتر اعلام شده بود این مربی بعد از شش روز به ایران می‌گردد و اگر تونی دوشنبه به ایران بیاید، مرخصی او ۱۰ روزه خواهد بود

منبع : ایسنا