شایعه قتل دختری جوان در نصف راه تبریز/ پلیس: با شایعه سازان برخورد می کنیم+تصاویر
شایعه قتل دختری جوان در نصف راه تبریز/ پلیس: با شایعه سازان برخورد می کنیم+تصاویر

سرهنگ علی اسمعیل‌پور در گفتگویی در خصوص خبر کذب قتل دختری در نصف راه تبریز اظهار کرد: اخیرا خبر قتل دختری جوان در محدوده میدان جهاد تبریز همراه با عکسی از صحنه قتل توسط کاربران اینترنتی دست بدست می گردد که اصالتی ندارد. لذا قویا این خبر تکذیب شده و قطعا چنین قتلی اتفاقی نیافتاده […]

سرهنگ علی اسمعیل‌پور در گفتگویی در خصوص خبر کذب قتل دختری در نصف راه تبریز اظهار کرد: اخیرا خبر قتل دختری جوان در محدوده میدان جهاد تبریز همراه با عکسی از صحنه قتل توسط کاربران اینترنتی دست بدست می گردد که اصالتی ندارد. لذا قویا این خبر تکذیب شده و قطعا چنین قتلی اتفاقی نیافتاده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت خبر انتشار شایعه قتل در فضای مجازی، با همکاران کلانتری ها ارتباط گرفتیم، تصریح کرد: طبق استعلام صورت گرفته، چنین قتلی گزارش نشده است،

بثب

اسمعیل پور تاکید کرد: حتی در طول یک هفته اخیر در آذربایجان شرقی، هیچ گونه قتلی رخ نداده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: نیروی انتظامی با افرادی که چنین شایعاتی را در فضای مجازی منتشر می دهند و موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کاربران اینترنتی اخیرا در فضای مجازی اقدام به منتشر کردن خبر قتل دختری در خیابان نصف راه تبریز می کنند.

بق ثب قب