کارهای تبلیغاتی برای برخی اشخاص با هزینه شهرداری تبریز
کارهای تبلیغاتی برای برخی اشخاص با هزینه شهرداری تبریز

اسماعیل چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در جلسات قبل شورا به نوبت به اعضا فرصت ارائه نظرات داده می‌شد، اظهار داشت: در زمان تنظیم صورتجلسه در هیئت رئیسه به ترتیب به اعضا فرصت ایراد نکته نظر داده می‌شد و تقریبا در ماه حداقل یک بار هر عضو فرصت صحبت پیدا […]

اسماعیل چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در جلسات قبل شورا به نوبت به اعضا فرصت ارائه نظرات داده می‌شد، اظهار داشت: در زمان تنظیم صورتجلسه در هیئت رئیسه به ترتیب به اعضا فرصت ایراد نکته نظر داده می‌شد و تقریبا در ماه حداقل یک بار هر عضو فرصت صحبت پیدا می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط جدید احتمالا در سال هم به یک عضو فرصت صحبت نرسد وجود دارد.

چمنی از هیئت رئیسه شورا درخواست کرد، برای این موضوع تمهیدات لازم اندیشیده شود.

چمنی در ادامه با انتقاد از برخی کارها در شهرداری‌های مناطق تصریح کرد: در برخی از مناطق با هزینه شهرداری برای برخی اشخاص کارهای تبلیغاتی انجام می‌شود که قانونی و اخلاقی نیست.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: بارها گفته‌ایم که بحث مناطق معین در تملک‌ها وجود نداشته باشد و حذف شود ولی همچنان مناطق معین اقدام به تملک املاک مردم می‌کنند و در برخی موارد هنوز مردم نتوانسته‌اند حقوق خود را از شهرداری‌ها بگیرند.

وضعیت پیشرفت پروژه‌ها به اعضای شورا داده شود

عضو شورای شهر تبریز گفت: تمام پیشنهادات اعضای شورا در سایت شورا منتشر شود تا نیاز به تکرار در جلسات نباشد.

ایران آهور در خصوص نامه فرمانداری تاکید کرد: مدیریت واحد شهری با این نوع نگرش‌ها در شهر نمی‌تواند ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به دوره ریاست خود بر کمیسیون عمران تصریح کرد: در آن دوره نمایندگانی به مناطق شهرداری معرفی شد تا برای نظارت به مناطق بروند ولی متاسفانه با آنها همکاری نشد.

آهور گفت: تمام پیشنهادات اعضای شورا در سایت شورا منتشر شود تا اعضای شورا مجبور نشوند مجدد همان پیشنهادات را اعلام کنند.

حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جایگاه ارزشی فعالیت آتش‌نشانان، در میان برنامه‌های مختلف خدمتگزاری، بارز است.

شهرام دبیری اظهار داشت: تلاش برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، همواره از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز بوده و با تخصیص بودجه مناسب و به‌روزرسانی تجهیزات، پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ ایمنی گفت: نیاز به آموزش‌های مداوم در خصوص فرهنگ ایمنی، امری است که باید از طریق ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای، مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، اضافه کرد: آموزش، موثرترین راهکار کاهش اتفاقات ناگوار است که در عین حال، هزینه آن، از هزینه‌های امداد و نجات نیز کمتر است.