دختر «پل واکر»، بازیگر هالیوودی که هنگام رانندگی با اتومبیل پورشه در حادثه رانندگی کشته شد، از کارخانه «پورشه» شکایت کرد. «میدو واکر»، دختر «پل واکر» روز گذشته علیه کارخانه اتومبیل سازی «پورشه»، اقامه دعوی کرد. «میدو واکر» مدعی شده است، اتومبیل «پورشه»، سال ۲۰۱۳، زمانی‌که پدرش در حادثه رانندگی درگذشت، نواقص بسیاری داشته که […]

دختر «پل واکر»، بازیگر هالیوودی که هنگام رانندگی با اتومبیل پورشه در حادثه رانندگی کشته شد، از کارخانه «پورشه» شکایت کرد.

«میدو واکر»، دختر «پل واکر» روز گذشته علیه کارخانه اتومبیل سازی «پورشه»، اقامه دعوی کرد.

«میدو واکر» مدعی شده است، اتومبیل «پورشه»، سال ۲۰۱۳، زمانی‌که پدرش در حادثه رانندگی درگذشت، نواقص بسیاری داشته که این نواقص پدرش را در اتومبیل به دام انداخته  و او نتوانسته به موقع از شعله‌های آتش بگریزد.

«پل ویلیام واکر» ۳۰ نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی در سن ۴۰ سالگی در یک حادثه رانندگی دلخراش درگذشت. او بیش از همه برای بازی در سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» مشهور بود.

بنا بر این گزارش، «پورشه» یک کارخانه خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس است. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

منبع: فارس