گسترش فولاد سومین تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه
گسترش فولاد سومین تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه

در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است. نکته قابل توجه درخشش این تیم در بازی‌های خارج از تبریز است. گسترش فولاد تبریز در ۴ بازی خارج از خانه ۸ امتیاز کسب کرده و سومین تیم برتر از این لحاظ است. […]

IMG_1575در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است. نکته قابل توجه درخشش این تیم در بازی‌های خارج از تبریز است.

گسترش فولاد تبریز در ۴ بازی خارج از خانه ۸ امتیاز کسب کرده و سومین تیم برتر از این لحاظ است.

گسترش فولاد در قم برابر صبا و در تهران در مصاف با سایپا به تساوی دست یافته است.

پیروزی یک بر صفر گسترش فولاد برابر ملوان نخستین برد یک تیم تبریزی در انزلی برابر ملوان بوده و این تیم در ادامه روند موفقیت‌های خارج از خانه خود در هفته هفتم نیز با دو گل از سد استقلال اهواز گذشت.

بدین ترتیب تیم گسترش فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه با ۸ امتیاز بعد از استقلال تهران و سپاهان اصفهان ۹ امتیازی قرار دارد. این در حالی است که این تیم در سه بازی خانگی خود تنها سه امتیاز به دست آورده است که پیروزی بر سیاه جامگان و شکست از تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران بوده است.

تراکتورسازی تبریز نیز ۴ امتیاز در بازی‌هایی که حکم میهمان داشته کسب کرده که سه امتیاز برابر همشهری‌اش بوده و یک امتیاز را نیز از تیم سپاهان در اصفهان به دست آورده است.