دکتر سیدحسن هاشمی با رد آلوده بودن مرغ مصرفی مردم، گفت: اگر مانعی برای مصرف مواد غذایی از حیث آلودگی آن وجود داشته و به سلامت مردم آسیب برساند، همانطور که راجع به آب معدنی اظهارنظر و هشدارهای لازم داده شد، دراین باره هم بدون هیچ ملاحظه‌ای خبررسانی می‌شود. وی با اشاره به تشکیل کمپین […]

دکتر سیدحسن هاشمی با رد آلوده بودن مرغ مصرفی مردم، گفت: اگر مانعی برای مصرف مواد غذایی از حیث آلودگی آن وجود داشته و به سلامت مردم آسیب برساند، همانطور که راجع به آب معدنی اظهارنظر و هشدارهای لازم داده شد، دراین باره هم بدون هیچ ملاحظه‌ای خبررسانی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمپین نخریدن مرغ با تاکید براینکه مردم نباید به شایعات توجه کند، افزود: سازمان دامپزشکی باید در خصوص سلامت مرغ مصرفی مردم اظهارنظر کند و درصورت لزوم وزارت بهداشت نیز به این موضوع برای رفع نگرانی مردم ورود خواهد کرد.

هاشمی با اشاره به ممانعت از فعالیت آب معدنی دماوند، تصریح کرد: این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.

وی ادامه داد: درخصوص آلودگی آب معدنی دماوند تمامی تخلفات مستند بوده و نمونه کشت آن موجود است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان و در گفت‌وگو با خانه ملت گفت که آب‌های موجود در بازار سالم بوده و مردم می‌توانند با خاطری آسوده نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام کنند.